Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Empik promuje się nowym hasłem „Wszystko w temacie"
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Ciekawe. Nic nie zrozumiałem. Co to jest "nowa platforma komunikacji"? Cały artykuł o tym co było punktem wyjścia i na co platforma stawia ale nie znalazłem prostego wyjaśnienia CO TO JEST. Za stary jestem czy za młody?
Niestety niezrozumiały bełkot. A hasło przasne i pseudoluzackie. To ma być ten pierwiastek kulturalny. Empik nie ma DNA. A z takimi tuzami będzie szorował po dnie. To może jeszcze coś a la media Markt kiedyś. Nie dla idiotow.
Szkoda tylko, że „w temacie” to kompletnie błędny zwrot, który nagminnie stosuje się zwłaszcza w korpomowie, marketingu i mediach. Nie „w temacie”, tylko „na temat” albo „w kwestii”, „w sprawie”, „w zakresie”.