Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Energa, Tauron i PGE dużo więcej na reklamę, Enea i RWE ostro w dół (raport)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
a wydatkie operatorów na internet?zostały pominięte w torcie reklamowym?
niech się zajmą tym do czego są powołani tj. produkcją energii elektrycznej, utrzymaniem sieci energetycznych na odpowiednim poziomie, jeżeli energia będzie dobra i tania, dostarczana bezawaryjnie / np.20cm śniegu i minus 10 stopni mrozu-od razu tragdia i klęska żywiołowa/ przestaną wydawac nasze pieniądze a kaprysy prezesów typu kluby sportowe, sponsoringi niewiadomo czego i po co , to reklama nie będzie im potrzebna , a te pieniądze niech wydadzą na modernizację istniejącej bazy technicznej i obniżenie kosztow wytwarzania i dystrybucji energii elektrycznej - ONI SĄ DLA LUDZI A NIE LUDZIE DLA NICH - opamiętania i dużo zdrowia bo na rozum to chyba za póżno !!!
"wzrosty budżetów reklamowych zanotowały Energa, Tauron i PGE, a spore spadki - PGE i RWE" - czyli budżet PGE jednocześnie wzrósł i zmalał? :)