Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Eska TV, Polo TV i Fokus TV oferują reklamy w telewizji hybrydowej
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Wprowadzenie możliwości emisji reklam HbbTV na kanałach Grupy ZPR do bardzo dobra informacja dla reklamodawców oczekujących niestandardowych i innowacyjnych form reklamy w TV, które łączą interaktywność internetu z siłą przekazu telewizji linearnej.
Telewizja hybrydowa HbbTV dysponuje bardzo dużym potencjałem w zakresie kreacji interaktywnych reklam telewizyjnych o czym mieliśmy się okazję wielokrotnie przekonać w dotychczas wyemitowanych reklamach HbbTV na kanałach TVP. O tym jak wyglądały dotychczasowe kampanie reklamowe można dowiedzieć się odwiedzając serwis hbbtv.pl lub uczestnicząc w styczniowej konferencji HbbTV Summit Poland.