Internet2018-02-05
5

„Fabryka fejków” Devumi dostarczyła influencerom 200 mln obserwatorów

KOMENTARZE (5)

WASZE KOMENTARZE

Nie mówcie głośno, bo jeszcze ktoś zrobi podobne śledztwo w Polsce i okaże się, że połowa kont jest fałszywa a druga połowa ma kupionych fanów.

A tak zupełnie poważnie - 60 milionów fałszywych kont to poważny problem wizerunkowy.
Dla niebieskiego.
Zobaczymy co z tym zrobi.

aZaliż2018-02-05 00:00
00

Fałszywy świat
Fałszywy świat
Fałszywy świat
/Lady Pank/

prawnik2018-02-05 10:58
00

Moje obserwacje: każdy segment na swój wyznaczony górny próg wzrostu. Jeśli rośniesz za bardzo, dostajesz po zasięgach i zwalniasz. Chyba że zapłacisz. Kto nie płaci, ten szybko zauważy, kto kantuje albo kupuje fejkowe konta, bo taka marka błyskawicznie idzie do góry wbrew trendom.

Agencje jako pierwsze powinny to dostrzegać, a jeśli tego nie robią, to znaczy, że dumają swoich klientów na kasę.

Istotny2018-02-05 15:32
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas