Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Facebook bezskutecznie zachęca dużych nadawców telewizyjnych do platformy Live, obawy dotyczące reklam i zmiany algorytmu
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Dokładnie tak samo było z Youtube kilka lat temu. Nawet argumenty obu stron są identyczne. Za moment w polskim oddziale zatrudnią kogoś z TV, żeby wykorzystać jego znajomości. A za trzy lata go zwolnią :)