Prasa2011-04-21
2

„Fakt” i „Super Express” więcej z reklam, „DGP” i „GW” - mniej

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Skoro Polski The Times ma lepsze wyniki, to dlaczego ludzie w Polsce Dzienniku Zachodnim zpierda..... za głodowe stawki, a kierownictwo tegoż chylącego się do upadku szmatławca trwoni kasę na lewo i prawo.

gosc2011-04-21 13:27
00

Stosy niesprzedanej Wyborczej straszą na półkach, kto chce się jeszcze tam reklamować? Zostali ostatni wierni czytelnicy, głównie dziadki po 60-tce...

A172011-04-21 22:26
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas