Reklama2018-06-28
2

Firmy reklamujące się przy mundialu nie modyfikują kampanii. TVP nie przyciągnie dodatkowej widowni i wpływów z reklam (opinie)

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Szybkie odpadnięcie polskiej reprezentacji z mundialu spowoduje, że ciężko będzie TVP osiągnąć kilkunastomilionową widownię transmisji,,,,,litości!! Materiał na zamówienie ? Ale kogo ? Co z tymi którzy wywali miliony na reklamy ? Firmy, produkty, marki itp. itd.... Fakt telewizja i to nie tylko publiczna, ale pozostałe kanały NIE ZAROBIĄ ! Media nie zarobią tyle ile przewidywali, reklamodawcy straci - tak, tak stracili - jedynymi wygranymi są ci którzy przegrali Mundial 2018 czyli tz. piłkarze, trener, i prezes :P ps. dodatkowo strefy kibica, są na dużych minusach ! To są drugie tak przegrane przez reklamodawców mistrzostwa, wcześniej te azjatyckie tz. gorące kubki :P I oby nie odbiło się wielką czkawką tym pożal się boże specom od reklamy z PZPN , przy następnych mundialach, mistrzostwach Europy i innych imprezach :D

O co chodzi ?2018-06-28 12:39
00

@up odnoszę się do formy, nie - do meritum: nie pij tyle!

odbiorca2018-06-28 13:41
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas