Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Firmy reklamujące się przy mundialu nie modyfikują kampanii. TVP nie przyciągnie dodatkowej widowni i wpływów z reklam (opinie)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Szybkie odpadnięcie polskiej reprezentacji z mundialu spowoduje, że ciężko będzie TVP osiągnąć kilkunastomilionową widownię transmisji,,,,,litości!! Materiał na zamówienie ? Ale kogo ? Co z tymi którzy wywali miliony na reklamy ? Firmy, produkty, marki itp. itd.... Fakt telewizja i to nie tylko publiczna, ale pozostałe kanały NIE ZAROBIĄ ! Media nie zarobią tyle ile przewidywali, reklamodawcy straci - tak, tak stracili - jedynymi wygranymi są ci którzy przegrali Mundial 2018 czyli tz. piłkarze, trener, i prezes :P ps. dodatkowo strefy kibica, są na dużych minusach ! To są drugie tak przegrane przez reklamodawców mistrzostwa, wcześniej te azjatyckie tz. gorące kubki :P I oby nie odbiło się wielką czkawką tym pożal się boże specom od reklamy z PZPN , przy następnych mundialach, mistrzostwach Europy i innych imprezach :D
@up odnoszę się do formy, nie - do meritum: nie pij tyle!