Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Firmy zajmujące się marketingiem, reklamą i PR-em z długiem przeszło 112,7 mln zł
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
W praktyce wygląda to tak.
Ja: daję ofertę na 5 tys. z czego 2 tys. jako zadatek ,a 3 tys. przed przekazaniem plików.
Inna agencja daje ofertę na 3 tys. i godzi się pracować bez pisemnej umowy z terminem płatności 90 dni.
Klient wybiera tego, komu nie musi płacić. Po 90 dniach okazuje się, że nie płaci wcale.
Potem jest burza na fejsie, płacz, że zrobione i niezapłacone.