Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Focus Media Group i Imagine Nation po rebrandingu. Na czele Michał Korczak
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Ahahahah Michał Korczak dyrektorem zarządzającym. Kochani marketingowcy, kto zna tego typa? Kojarzy jego osiągnięcia? Projekty?
Ten kto z nim pracował wie, ze to typ bez charyzmy, bez wiedzy, bez osiągnięć, ale z przymalymi tshirtami i egzaltacją wybijającą sufit. Gość nie ma nawet odwagi, żeby oznajmiać swoje decyzje podwładnym. Każdy projekt, którym kierował ten Janusz, albo był w niego zaangażowany trwał kilka lat, a 99,9% z nich kończyło się niepowodzeniem.
Omijać te pseudoagencje szerokim łukiem. Firma krzak, a taki dyrektor to strach na wróble.