Biznes2014-11-19
8

Forrester Research: za pięć lat wydatki na Facebooka i Twittera znikną z budżetów marketerów

KOMENTARZE (8)

WASZE KOMENTARZE

Za 5 lat to pejsbuk skończy jak Nasza Klasa. Utrzyma się tylko w USA. Zresztą kto normalny szuka informacji o firmach i produktach na pejsbuku? W googlu się szuka i na stronach firmowych które gógle znajdzie.

pavv2014-11-19 08:50
00

tylko że tu jest mowa jedynie o postach organicznych, nie o sponsorowanych...

magda hojecka2014-11-19 09:32
00

Juz dawno wiadomo ze FB jest niczym, moze inaczej twierdza ci ktorzy z tego zyja.

Marek2014-11-19 10:26
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas