Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Frisco ma 80 tys. klientów, sprzedaż urosła o 47 proc.
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Zakupy spożywki przez internet to norma. Ja kupowałem we frisco ale teraz wolę produkty wyższej klasy z Deli2. W sumie każdy ma te same produkty ale jak chcesz kupić mięso, sery, czy owoce morza, to musi to być pewny sklep.