Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Fundacja Lux Veritatis: 10 proc. mniej z darowizn, 2 proc. więcej z TV Trwam
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (6)
WASZE KOMENTARZE
W ll kwartale br. Tv trwam miała 0,8 %udziału w rynku a w l kwartale br.0,6 % (dane za agb,dostępne na stronie krritv w zakładce badania odbioru mediów).
Reklama w TV Trwam dla widowni objętej błędem statystycznym, w dodatku target to emeryci, którzy nie zmienią zdania pod wpływem reklamy, to marnowanie pieniędzy. A jeśli robi to zarząd jakiejś firmy, to nazwy się wręcz niegospodarnością.
A co na to nasza kochana Skarbówka?