Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Galerie handlowe stawiają na beacony. "Ich nadmiar może powodować chaos informacyjny"
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Co za głupotę facet wciska, że beacony mogą spamować telefony a ich nadmiar powodować chaos. Beacony współpracują z aplikacją - każdy z inną więc nie ma żadnych szans na to, by beacony różnych marek miały dostęp do tej samej aplikacji powodując przekaz... Nie ma na to szansy. Instalując aplikację wyraża się zgodę na komunikację z określonym - ściśle określonym źródłem informacji, czy przekazu reklamowego. Aplikacja reaguje na określone sygnały. A co do konsolidacji beaconów przez galerie - to właśnie będzie droga do spamowania, bo jedna apka będzie obsługiwać wszystkie beacony i wtedy użytkownik zostanie wręcz zasypany przekazami.