Prasa2012-08-28
12

„Gazeta Polska Codziennie” tylko 2 mln zł z reklam w I płr. 2012

KOMENTARZE (12)

WASZE KOMENTARZE

Tort reklamowy wygląda tak: reklamy agencji państwowych, Agencji Mienia Wojskowego, ARR, samorządów idą do zaprzyjaźnionej Wyborczej. Drugim największym reklamodawcą w prasie był Amber Gold (wyborcza, Metro, Rzepa...). Gazety patrzące władzy na ręce -brak reklam.

Analityk2012-08-28 07:38
00

analityk-durny jesteś!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

toni2012-08-28 07:43
00

Toni - a czyż nie jest tak? Prawo mówi np., że gmina ma obowiązek ogłosić jakiś przetarg w prasie i nie precyzuje, jaki nakład ani zasięg ma mieć ta gazeta. A teraz weź sobie Gejzetę Aborczą i zobacz, ile stron zawierają tego typu ogłoszenia, i porównaj to z innymi gazetami... Ot co.

TA2012-08-28 07:58
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas