Prasa2020-06-11
33

„Gazeta Wyborcza” ze sprzedaży zarabia już dwa razy więcej niż z reklam, kwartalne wpływy poniżej 40 mln zł (analiza)

KOMENTARZE (33)

WASZE KOMENTARZE

To wspaniale! Skąd tylko te zwolnienia i zamykanie biur redakcji lokalnych?

XX2020-06-11 06:53
00

Przypomina mi sie los krakowskiego „Czasu”, który splajtował, bo nie miał reklam. Dzisiaj z samych subskrypcji/sprzedaży nie da się utrzymać.gazety.

Szary.Polak2020-06-11 08:28
00

A co to jakiś artykuł promocyjny czy co ? Kogo obchodzi upadające g..no.

Falik2020-06-11 09:19
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas