Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Gemius zleci audyt danych Viewing OOH, a MOC TV - ich fuzji z danymi Nielsena
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Mnie jako mieda planera nie interesują dane Out of home. Siłą reklamy telewizyjnej jest to, że wbijasz się z przekazem właśnie do domu. Przed ulubionym serialem kiedy grupa docelowa wygodnie siedzi na kanapie. Jest dobry dźwięk a widz skupiony jest na telewizorze. Wszystkie dane z pociągów, barów, wizyt u ciotki to są dane o rozproszeniu uwagi. Już nie mówiąc o tym, że precyzja raportu jest raczej umowna. Bo do dzisiaj nie ma np. województw. A to jest bardzo ważne, bo są klienci którzy nie posiadają offlinowej sprzedaży w całej Polsce. Generalnie ten OOH takie O! O! Ha ! Ha !