Badania2022-03-09
1

Gemius zleci audyt danych Viewing OOH, a MOC TV - ich fuzji z danymi Nielsena

KOMENTARZE (1)

WASZE KOMENTARZE

Mnie jako mieda planera nie interesują dane Out of home. Siłą reklamy telewizyjnej jest to, że wbijasz się z przekazem właśnie do domu. Przed ulubionym serialem kiedy grupa docelowa wygodnie siedzi na kanapie. Jest dobry dźwięk a widz skupiony jest na telewizorze. Wszystkie dane z pociągów, barów, wizyt u ciotki to są dane o rozproszeniu uwagi. Już nie mówiąc o tym, że precyzja raportu jest raczej umowna. Bo do dzisiaj nie ma np. województw. A to jest bardzo ważne, bo są klienci którzy nie posiadają offlinowej sprzedaży w całej Polsce. Generalnie ten OOH takie O! O! Ha ! Ha !

SWeak 2022-03-09 06:35
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas