Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Cztery firmy zainteresowane przetargami dotyczącymi nowego badania mediów, w tym Gemius
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
A co? ..Synerise jednak nie dał rady ... blue screen :DDDD
Redakcja chyba pomieszała informacje o dwóch przetargach: (1) na rekrutację F2F do panelu eksperymentalnego (Eksperyment R 4.2) i (2) na dostawę systemu teleinformatycznego na potrzeby badań. W tym pierwszym udział mogły wziąć firmy dysponujące siecią ankieterską i posiadające odpowiednie doświadczenie w realizacji dużych badań ilościowych; w drugim natomiast wymagane było posiadanie odpowiednich narzędzi teleinformatycznych do prowadzenia pasywnego pomiaru odbioru treści mediowych. Wszystko wskazuje na to, że w pierwszym przetargu wzięły udział firmy PBS + BR, ASM i Difference, natomiast w drugim prawdopodobnie tylko Gemius.