Badania2020-06-26
1

GfK i Nielsen Media Polska wprowadzają nowe narzędzie do planowania kampanii telewizyjnych dla firm z branży FMCG, OTC i detalistów

KOMENTARZE (1)

WASZE KOMENTARZE

Kwintesencja polskiego grajdołka - po 20 latach mierzenia oglądalności za pomoca wilgotnego palca dodano .... NARZĘDZIE : )))
Jak ktoś nie czuje szczytu obciachu, że na podstawie 7 osób bada się telewizje regionalne, a 5 osób wystarcza żeby opisac oglądalność kanałów biznesowych. Walnijcie sie w łeb ściemniacze i oszuści

BUHAHA2020-06-26 12:32
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas