Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
GfK i Nielsen Media Polska wprowadzają nowe narzędzie do planowania kampanii telewizyjnych dla firm z branży FMCG, OTC i detalistów
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Kwintesencja polskiego grajdołka - po 20 latach mierzenia oglądalności za pomoca wilgotnego palca dodano .... NARZĘDZIE : )))
Jak ktoś nie czuje szczytu obciachu, że na podstawie 7 osób bada się telewizje regionalne, a 5 osób wystarcza żeby opisac oglądalność kanałów biznesowych. Walnijcie sie w łeb ściemniacze i oszuści