Reklama2014-09-23
5

Globalne wydatki na reklamę online w tym roku przewyższą reklamę prasową

KOMENTARZE (5)

WASZE KOMENTARZE

Srutututu majtki z drutu. Skuteczność reklamy internetowej jest na poziomie 5% gdyż tylko tyle osób ją zobaczy, a skuteczność reklamy prasowej sięga co najmniej 50%. No ale trzeba reklamodawcom kita wciskać, że ich wyskakujące obrazki czy spam ktoś czyta bo biznes musi się kręcić. Takie Towarzystwo Wzajemnej Adoracji.

pavv2014-09-23 07:48
00

skuteczność reklamy prasowej - hahahahahaha ;)

dobry żart, żart roku!!!! ;):):)

każdy kto spróbował reklamy internetowej nigdy nie wróci do drogiej, nieskutecznej prasy.

W internecie od razu widać efekty kampanii, w prasie widać taakk ... ogromną dziurę w budżecie i zmarnowane pieniądze

ekspert2014-09-23 08:45
00

Nie wiem gdzie ty widzisz tą skuteczność reklamy w Internecie. Ja póki co widzę, że te osoby którym jeszcze się reklamy wyświetlają to pierwsze co robią to je zamykają nawet nie widząc co tam im się wyświetliło. Na reklamę w gazecie trafiamy podczas czytania gazety i co najmniej 2-3 s. na nią patrzymy przewracając kartkę.
No ale trzeba się kisić we własnym świecie reklam które mało kto ogląda.

pavv2014-09-23 12:43
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas