Telewizja2019-04-04
19

„Gogglebox” hitem TTV, 12 proc. udziału w grupie komercyjnej. „Kluczem do sukcesu są ludzie”

KOMENTARZE (19)

WASZE KOMENTARZE

Niech ktoś zapewni widzów, że to nie jest reżyserowane. A druga kwestia, ktoś wie na jakiej zasadzie pokazywane są komercyjne programy z konkurencyjnych stacji? Prawo cytatu? Producent coś za to płaci?

ciekawy2019-04-04 07:46
00

Niech ktoś zapewni widzów, że to nie jest reżyserowane. A druga kwestia, ktoś wie na jakiej zasadzie pokazywane są komercyjne programy z konkurencyjnych stacji? Prawo cytatu? Producent coś za to płaci?
się Pani/Pan nie martwi: searching seek and destroy!

ACTA22019-04-04 08:25
00

Pracuje w konkurencji ale staram się nie pominąć każdego odcinka. Nie wydaje się to rezyserowane (może trochę selekcjonowane w fazie montażu) bo biorąc np pod uwagę krytyczne uwagi bohaterów o programach grupy TVN względem pozostałych stacji nie wygląda to jakoś szczególnie inaczej.
To też są cenne uwagi i reakcje widzow, na które nie zwraca się z perspektywy produkcji i programu. Oczywiście nie zastąpi to nigdy rzetelnego fokusa na grupie reprezentatywnej, ale to jest coraz rzadsze narzędzie

Mira2019-04-04 10:22
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas