Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Google przedstawia Topics API zamiast plików cookies. Targetowanie reklam na podstawie zainteresowań użytkowników
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Google nie pozwoli stronom, bo produkt (dane o internaucie) trzeba kupić (od Google) a nie wziąć za darmo.
No ale przecież strony korzystają z Ad Managera, albo innych rozwiązań reklamowych od Googe.
To, z czego kto korzysta jest nieistotne.
Przeglądarka nie jest stroną w relacji strona www przeglądający. Nie może więc narzucać, co strony transakcji sobie przekazują. W szczególności nie może decydować, co widzą lub nie.