Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Google wprowadza AMP for Ads na stronach mobilnych. Branża chwali: dobry ruch przeciw blokowaniu reklam
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
A Ci Panowie nie widzą ze kompletnie uzależnia wydawce od Google nawet zanego systemu pomiaorwego obcego nie pozwala wstawic
Owszem, można wpinać zewnętrzna analitykę: https://www.ampproject.org/docs/support/faqs.html#how-are-analytics-being-handled-in-this-amp-format
Po pierwsze, AMP jest bardzo rzadko spotykana technologią. Po drugie, Google bez pardonu miesza w standardach html i css, krzyżując cykl rozwojowy tych technologii. Po trzecie, uzyskać podobne efekty można optymalizacją kodu.