Internet2016-04-15
3

Google zmienia platformę reklamową dla wydawców, chce przyspieszyć uruchamianie się stron

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Weźcie wy może piszcie już te artykuły w całości po angielsku, bo język polski jest w nich używany szczątkowo i najwyraźniej tylko dla zmyły.

Racjonalny2016-04-15 00:08
00

Moze ktos przetlumaczy na jezyk dla ludzi?

uff2016-04-15 06:48
00

Header bidding to nie platforma tylko funkcjonalność platformy. Konkurencja Google proponuje to rozwiazanie wydawcom, np. Appnexus, Pubmatic

ktoś2016-04-15 11:47
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas