Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Google zmienia platformę reklamową dla wydawców, chce przyspieszyć uruchamianie się stron
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Weźcie wy może piszcie już te artykuły w całości po angielsku, bo język polski jest w nich używany szczątkowo i najwyraźniej tylko dla zmyły.
Moze ktos przetlumaczy na jezyk dla ludzi?
Header bidding to nie platforma tylko funkcjonalność platformy. Konkurencja Google proponuje to rozwiazanie wydawcom, np. Appnexus, Pubmatic