Prasa2012-05-10
5

„Gość Niedzielny” tylko 15 mln zł z reklam. „Dystans marketerów i grupa czytelnicza”

KOMENTARZE (5)

WASZE KOMENTARZE

kto jest z władzą i lubi mezalins polityczny różowych liberałów z postkomunistycznym peeselem (dawniej ZSL) ten narzekać na wpływy reklamowe nie będzie (przynajmniej chwilowo); reszta musi zacisnąć pasa i postawić na normalne dziennikarstwo

Artek2012-05-10 08:55
00

Gość Niedzielny musi zacząć POdlizywać się władzy,wtedy tak jak Newsweek,wprost czy polityka, otrzyma kawałek tortu jakim sa reklamy spółek Skarby Państwa masowo umieszczane na ich łamach za ogromne pieniądze.

radek2012-05-10 14:32
00

Ten tytuł ma olbrzymi potencjał, najwieksza sprzedaz w segmencie tygodników opinii. Tylko trzeba wykonac prace u klienta i w domu mediowym, atrakcyjna oferta, zabieganie o reklamodawców , nic dziś samo nie przychodzi i pokaza sie w GN reklamy, widac je juz dzis w URZ - wykonali swoja prace i maja duzo wiecej reklam niz GN, i to takie reklamy ktorych nigdy nie bylo w GN. Nie ma zadnego powodu aby omijały GN,

L2012-05-10 15:40
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas