Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Grey Group przejmuje od TBWA obsługę Tymbarku w social mediach
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Drogie Wirtualnemedia, weryfikujcie informacje przed publikacją, bo napisaliście totalną bzdurę. Przez ostatnie 1,5 roku za digital marki Tymbark odpowiadała agencja TBWA, więc argumentowanie zmiany agencji tajgerową historią jest bujdą na resorach. Dziennikarstwo niskich lotów.