Reklama2017-08-21
3

GroupM wprowadza narzędzie Precious łączące dane o oglądalności i zakupach

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

No a później będzie płacz, żeby te programy za darmo "z ręki" kupić.... Polski rynek i podejścia jakościowe, to jak rozmowa z chłopem małorolnym o lotach w kosmos.

Kuku Rychu2017-08-21 09:11
00

to jak teraz p. Szysz będzie to audytował ???

nicky2017-08-21 13:19
00

to jak teraz p. Szysz będzie to audytował ???


Jak to jak ? Tak jak zawsze - tabelkom w ekscelu :)

artur2017-09-22 18:43
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas