Internet2012-10-16
8

Groupon, Gruper i HappyDay tracą użytkowników. Koniec boomu na zakupy grupowe?

KOMENTARZE (8)

WASZE KOMENTARZE

Doprowadzające do szału newslettery to jedno. Ale same firmy oferujące swoje produkty także nie potrafią korzystać z potencjału zakupów grupowych, traktując bardzo często klientów z groupona jako klientów gorszej kategorii, zniechęcając i do tego typu zakupów i do siebie.

User2012-10-16 09:59
00

Doprowadzające do szału newslettery to jedno. Ale same firmy oferujące swoje produkty także nie potrafią korzystać z potencjału zakupów grupowych, traktując bardzo często klientów z groupona jako klientów gorszej kategorii, zniechęcając i do tego typu zakupów i do siebie.

User2012-10-16 10:00
00

Zasypywanie usera gradem newsletterów degraduje brand nadawcy i "odczula" klienta, dodatkowo zdobyte doświadczenia z usługodawcami traktującymi klienta z zakupów grupowych gorzej niż źle także bardzo zniechęcają. Brak weryfikacji ofert się zemści..

ed2012-10-16 10:19
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas