Internet2016-02-23
7

Gruner+Jahr wygrywa z adblockerami, 35 proc. odbiorców zrezygnowało z blokowania reklam

KOMENTARZE (7)

WASZE KOMENTARZE

Tylko nie mówcie Onetowi, bo w ogóle wykasuje ze swoich stron jakąkolwiek treść i zostawi reklamy, a za to wszystko albo każe sobie zapłacić. Natomiast jeśli jakiś krnąbrny nie wyłączy AdBlocka, to mu spalą płytę główną :)

Racjonalny2016-02-23 01:18
00

"... ich liczba zmniejszyła się o 35 proc." czyli te osoby nie wyłączyły AdBlocka, tylko znalazły sobie alternatywny serwis.

Zaciekawienie2016-02-23 07:45
00

35% zrezygnowało z blokowania reklam czyli teraz skuteczność reklam jest już chyba poniżej zera. Ja nawet jak nie korzystałem z AdBlocka to i tak w reklamach widziałem tylko X lub napis ZAMKNIJ.

pavv2016-02-23 08:28
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas