Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Grupa CCC ma więcej tańszych marek. Ponad polowa sprzedaży w internecie, mniej na inwestycje
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Warto jednak sprostować.
W ofercie CCC przeważają marki własne, wykreowane najniższym możliwym kosztem lub takie, które świetność mają dawno za dobą, odkupione po taniości od upadłych, zbankrutowanych właścicieli.
Jeśli ktoś się nabiera na egzotycznie brzmiące nazwy lub drukowane złotem literki, jego wina.