Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Dobry drugi kwartał Grupy PTWP. Bieżący cel: rozwój segmentu online i e-commerce
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Efekt niskiej bazy, teraz każdy pokazuje wzrosty, skoro rok temu wszystko stało. Tak naprawdę te wyniki są strasznie słabe i pokazują, że ta spółka jest w zastoju. Gdyby nie cięcia płac i grube miliony z tarcz covidowych, wynik wyglądałby tragicznie. Cóż, kiepskie zarządzanie i brak nowych pomysłów powodują, że firma w ogóle się nie rozwija. Może się jeszcze ktoś tam otrzasnie, bo szkoda pracowników.