Prasa2021-08-17
1

Dobry drugi kwartał Grupy PTWP. Bieżący cel: rozwój segmentu online i e-commerce

KOMENTARZE (1)

WASZE KOMENTARZE

Efekt niskiej bazy, teraz każdy pokazuje wzrosty, skoro rok temu wszystko stało. Tak naprawdę te wyniki są strasznie słabe i pokazują, że ta spółka jest w zastoju. Gdyby nie cięcia płac i grube miliony z tarcz covidowych, wynik wyglądałby tragicznie. Cóż, kiepskie zarządzanie i brak nowych pomysłów powodują, że firma w ogóle się nie rozwija. Może się jeszcze ktoś tam otrzasnie, bo szkoda pracowników.

Trzeźwy 2021-08-17 09:04
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas