Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Hasła reklamowe Mazur i Zakopanego najbardziej zachęcają Polaków
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
ja dziękuję temu instytutowi, przypomnijmy sobie II turę wyborów prezydenckich w 2005 roku. GFK Polonia dla telewizji TVN - wg tego sondażu Tusk wygrywał z Lechem Kaczyńskich różnicą 24 punktów procentowych, 62 do 38. Rzeczywistość była inna, wygrał Lech Kaczyński, który zdobył ponad 54% głosów, przy niecałych 46 % poparcia dla Donalda Tuska. Instytut badawczy GFK Polonia pomyliła się aż o 32% !! WSTYD!!
to nie jest zbyt zachęcające : /