Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Hiszpański rząd ogłosił zakaz kierowanych do dzieci reklam słodyczy
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Ale jak to? Realne działanie rządu na rzecz zdrowia ludzi, zamiast dowalenia podatków i akcyzy? To u nas nie przejdzie!
A w kolejce są:
1. McDonald to nie restauracja - takie reklamy powinny być oznaczone jak papierosy.
2. Reklamowanie chipsów i słodkich napojów przez piłkarzy - skoro "etyka" reklamiarzy nie działa, to systemowo nie powinno łączyć się soli z ziemniakami ze sportem.
3. Usługi bankowe dla dzieci - nie, usługi bankowe nie są dla dzieci.
4. Słodkie misie żelki na katar - nie, to nadal cukier i nadal nie jest on na katar.
5. Suplementy zawierające suszony tymianek, mające uczynić twojego faceta jurnym przez 20 godzin - nie, tymianek tak nie działa.
6. Czyszczenie magazynów i "wyprzedaże" z telewizorów co tydzień. A za te piosenki w tle - na to powinien być osobny paragraf.