Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Hotel w Tajlandii będzie procesować się z byłym klientem o ocenę w internecie
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Szczerze powiem, że w pewnym sensie mi się to podoba. Nie mowię o więzieniu, areszcie itd. Tajlandia też mi się nie wydaje zbyt wiarygodna. Ale to, że za wpisy się odpowiada jest rzeczą bardzo dobrą. Zniesławienie, bezmyślne wypisywanie krzywdzących bredni - to jest straszny koronawirus, siejący spustoszenia większe niż uliczne chuligaństwo i on wymaga odpowiedniego leczenia.