Biznes2020-10-01
1

Hotel w Tajlandii będzie procesować się z byłym klientem o ocenę w internecie

KOMENTARZE (1)

WASZE KOMENTARZE

Szczerze powiem, że w pewnym sensie mi się to podoba. Nie mowię o więzieniu, areszcie itd. Tajlandia też mi się nie wydaje zbyt wiarygodna. Ale to, że za wpisy się odpowiada jest rzeczą bardzo dobrą. Zniesławienie, bezmyślne wypisywanie krzywdzących bredni - to jest straszny koronawirus, siejący spustoszenia większe niż uliczne chuligaństwo i on wymaga odpowiedniego leczenia.

Zenek 1012020-10-01 13:06
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas