Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
I-III kwartał 2012: pisma męskie straciły, liderem „Men’s Health”
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Te spadki to dopiero początek. Dzieci na umowach śmieciowych już wam za darmo nie dostarczą tekstów jak do tej pory, a za honoraria, które płaci się medialnym wyrobnikom, nic wam nic nie kupi, bo lepsze teksty znaleźć można w internecie za darmochę.