Internet2016-03-08
3

IAB radzi wydawcom jak walczyć z blokowaniem reklam

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Tradycyjny belkot a nie rady.
Nie sledzic zachowan internautow w sieci, nie targetowac, nie sledzic i wrocic do tradycyjnych banerow. Po 2 nie sluchac rad jakis IAB.

"Tutaj IAB przychodzi wydawcom z pomocą oferując specjalny darmowy skrypt, który pozwala wykrywać obecność adblockerów"

Taki niby skrypcik wylacza sie zrobieniem jednego klik klik ;)

Zen2016-03-08 11:32
00

Reklamy "wywalają" się na tekst uniemożliwiając jego czytanie a reklamy wideo włączają się bez zgody użytkowników a później wydawcy internetowi dziwią się, że internauci blokują reklamy.

Tomik2016-03-08 19:48
00

Dla wydawców, a sam nim jestem więc wiem co piszę, mam jedno zdanie.

Wydawco, jeśli reklama nie będzie przeszkadzała w korzystaniu z serwisu, to inteligentny internauta doceni Cię wyłączając adblocka, nie tylko za treści, które u Ciebie czyta, ale za fakt, że szanujesz go jako partnera w biznesie.

Newsman2016-03-10 17:02
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas