Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
IAB radzi wydawcom jak walczyć z blokowaniem reklam
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Tradycyjny belkot a nie rady.
Nie sledzic zachowan internautow w sieci, nie targetowac, nie sledzic i wrocic do tradycyjnych banerow. Po 2 nie sluchac rad jakis IAB.
"Tutaj IAB przychodzi wydawcom z pomocą oferując specjalny darmowy skrypt, który pozwala wykrywać obecność adblockerów"
Taki niby skrypcik wylacza sie zrobieniem jednego klik klik ;)
Reklamy "wywalają" się na tekst uniemożliwiając jego czytanie a reklamy wideo włączają się bez zgody użytkowników a później wydawcy internetowi dziwią się, że internauci blokują reklamy.
Dla wydawców, a sam nim jestem więc wiem co piszę, mam jedno zdanie.
Wydawco, jeśli reklama nie będzie przeszkadzała w korzystaniu z serwisu, to inteligentny internauta doceni Cię wyłączając adblocka, nie tylko za treści, które u Ciebie czyta, ale za fakt, że szanujesz go jako partnera w biznesie.