Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
IgnitionOne nowym klientem PR Calling!
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
IgnitionOne to niech się weźmie do roboty, bo nawijać makaron to oni potrafią i PR-u nie potrzebują, znacznie gorzej jest z dowiezieniem obiecanego efektu, a nawet z próbą jakiegokolwiek wdrożenia, widać, że podejście francuskie, czyli praca 3-4h dziennie (nie mylić z wysoką efektywnością).
Drogi niedoszły kliencie, przykro nam, że nie udało się nawiązać współpracy.
Standardowo wdrożenie trwa u nas miesiąc ze względu na zbieranie danych przez system.
Czasami ten proces wydłuża się przez wymogi korporacyjne po obu stronach, w tym te dotyczące bezpieczeństwa danych. Większość klientów w Polsce pracuje z nami już kilka lat i ze świetnymi rezultatami. Nie jesteśmy typowym SaaS-em typu self-service, który klient musi sam ustawiać i obsługiwać, dostarczamy usługę full-service. Wiążę się z tym również sprawdzenie wszystkich kwestii biznesowych i technicznych przed wykupieniem systemu.
Bardzo proszę o ewentualny kontakt gdybym mógł jeszcze jakoś pomóc : krzysztof.nowicki@ignitionone.com