PR2016-08-16
2

IgnitionOne nowym klientem PR Calling!

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

IgnitionOne to niech się weźmie do roboty, bo nawijać makaron to oni potrafią i PR-u nie potrzebują, znacznie gorzej jest z dowiezieniem obiecanego efektu, a nawet z próbą jakiegokolwiek wdrożenia, widać, że podejście francuskie, czyli praca 3-4h dziennie (nie mylić z wysoką efektywnością).

niedoszły klient2016-08-23 22:36
00

Drogi niedoszły kliencie, przykro nam, że nie udało się nawiązać współpracy.
Standardowo wdrożenie trwa u nas miesiąc ze względu na zbieranie danych przez system.
Czasami ten proces wydłuża się przez wymogi korporacyjne po obu stronach, w tym te dotyczące bezpieczeństwa danych. Większość klientów w Polsce pracuje z nami już kilka lat i ze świetnymi rezultatami. Nie jesteśmy typowym SaaS-em typu self-service, który klient musi sam ustawiać i obsługiwać, dostarczamy usługę full-service. Wiążę się z tym również sprawdzenie wszystkich kwestii biznesowych i technicznych przed wykupieniem systemu.
Bardzo proszę o ewentualny kontakt gdybym mógł jeszcze jakoś pomóc : krzysztof.nowicki@ignitionone.com

IgnitionOne Polska 2016-08-24 10:40
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas