Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
IHS iSuppli: niewielki, ale pierwszy od roku wzrost sprzedaży płaskich telewizorów
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Telewizory są po prostu coraz lepsze, coraz bardziej sprzęgnięte z internetem i ludzie dobrze widzą jakie są korzyści z posiadania multimedialnego telewizora. Ja kupując każde urządzenie do domu staram się, by wszystko było jak najlepiej ze sobą zintegrowane. Np. posiadam dwa telewizory Philipsa, między którymi mogę przesyłać sygnał bez kopiowania plików na pendrive, tylko przy pomocy sieci bezprzewodowej. Takie rozwiązania są bardzo ważne, bo użytkownicy nie chcą bawić się w konfiguracje tylko mieć od razu podane proste rozwiązania.
Ja myślę, że takie wzrost będzie powoli się rozwijał. Dużo producentów stawia na najnowsze technologie, które przyciągają klientów. Ostatnio np. czytałem recenzje i widziałem zdjęcia z prezentacji nowych telewizorów Philipsa i muszę przyznać, że zrobiły na mnie wielkie wrażenie. Myślę, że rozwój będzie postępował bardzo szybko.
Myślę, że Philips jeśli będzie miał odpowiednio mocny marketing wybije się bardzo w najbliższym czasie. Ich telewizory są zaskakująco dobre i tanie, a nie jest to marka krzak tylko firma z ponad 100 letnią tradycją! Niestety obecnie promowane są jakieś niskie modele popularnej koreańskiej firmy które nawet do pięt nie dorastają Philipsowi.