Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
IKEA chce być ekspertem od snu, ruszą z kampanią „Save our sleep” (wideo)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Za to, że mają w nosie wartości w które wierzę, już nic nie kupię w sklepie Ikea. Ostatnio z sukcesem zbojkotowałem zakup z Ikei czterech firmowych foteli - aktualnie w firmie wybieramy umeblowanie z black red and white.
Wstretna reklama pokazuje rodzinę mając w pogardzie związki innego typu