Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Reklama w Polsce urosła o 7 proc. 200 mln zł więcej na kampanie sklepów, internet zyskuje więcej od telewizji
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Zapomnieli policzyć skuteczność i widoczność tych reklam która z roku na rok spada i to coraz drastyczniej.
No teraz żeby przeczytać byle artykuł, to trzeba zobaczyć że 3 reklamy, przy powrocie na stronę główną znowu przynajmniej jedną wyskoczy, o telewizji nawet szkoda gadać, bo tam bloki reklamowe są czasami przerywane jakimiś programami.
Przy 12% inflacji w tamtym kwartale, oznacza to realny spadek o 5%.
Jednak jest on jeszcze większy, bo inflacja była o wiele wyższa niż dane oficjalne.