Reklama2019-03-08
3

Polski rynek reklamowy urósł w ub.r. o 7,8 proc. Internet i radio w górę mocniej od telewizji

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

a starcom oferuje 0,01 % prowizji w przetargach wzrost czy spadek ?

nick2019-03-08 09:41
00

Co tydzień czytam jak ten rynek reklamowy wzrasta... ale ciągle zapominają dopisać, że wzrastają ceny reklam gdyż skuteczność spada na łeb i szyję!

pavv2019-03-08 18:08
00

jest szansa na podanie źródła grafik? jakiś tytuł raportu starcom lub najlepiej link do raportu :) piszę pracę na ten temat i zależy mi na źródle

Karolina2019-03-12 22:51
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas