Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Instagram zna co drugi Polak, ale zdefiniować potrafi tylko co trzeci
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Ta! Zna! Specjalnie podpytałem ludzi i wyszło, że Instagram zna 20%, a Pejsbuka 70%. No ale wszystko zależy od badanej grupy - widocznie w w/w badaniu grupa składała się w 99% z osób w wieku 15-30 lat.
A ja wiem co to jest instagram ale nie
zamierzam na nim mieć konta już za dużo Facebook Skype w zupełnie
mi dziś wystarczy.
Problemem wszystkich badań ankietowych jest ich reprezentatywność...Firmy robią ankiety na zlecenie, na tym zarabiają i tu pojawia się problem. Mamy do czynienia zatem z trafnością fasadową itd. Prościej pisząc jeżeli grupa badawcza jest mała - nikt nie może trafnie trafnie opisać wniosków. Przykład wyborów w lokalach badamy Kto na jaką partię oddał głos ale nikt nie bada grupy, która nie głosowała itd. Kluczową informacją jest publikowanie informacji o grupie badawczej, jej wielkości i korelacji z całą populacją , w tym przypadku osób, które mają dostęp do internetu i poruszają się w aplikacjach social media.