Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Instytut Książki wybiera agencję do kampanii promującej czytelnictwo
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
czy to jakiś ideologiczny syf?
Moim zdaniem czytelnictwo powinno być promowane na każdym kroku. Coraz mniej Polaków czyta książki, a to błąd, bo one uczą, pobudzają wyobraźnie i wzbogacają wiedzę. Osobiście przez 5 miesięcy jakie minęło w tym roku przeczytałam 13 książek różnych autorów i różnych gatunków. Wczoraj np. skoczyłam przygodową książkę M. Matlengiewicza - Tajemnica Coca Coli. Mnie czytanie daje dużo radości. I jestem za takimi akcjami.