Internet2015-08-21
12

Internauta wykpił spam reklamowy Volvo, firma zaoferowała mu wypożyczenie samochodu

KOMENTARZE (12)

WASZE KOMENTARZE

Ktoś liczył ile w całym zamieszaniu padło słowo klucz VOLVO ? Państwo od wódczanej afery niech się uczą na tym przykładzie tzw.komunikacji marki.

Kozyra2015-08-21 07:24
00

Jak w prosty sposób można ocieplić wizerunek marki - bravo Volvo!

w2015-08-21 07:56
00

Normalnie gdybym nie czytał o tym fakcie na Wirtualnych zupełnie bym o tym nie wiedział. Dodam nawet, że nic bym nie stracił nie wiedząc o tym. Ale są ludzie, którzy się strasznie takimi banialukami jarają. Zdrowia wam życzę.

Asek2015-08-21 08:31
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas