Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Internet negatywnie wpływa na popularność innych mediów
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
W internecie obejrzę mecz, którego nie obejrzę w TV, albo film jeszcze zanim trafi do polskich kin, a który grany jest od jakiegoś czasu w kinach w USA. W internecie mogę sobie spokojnie odsłuchać całej płyty czy obejrzeć teledyski danego wykonawcy lub składanki dance-pop bez proszenia o łaskę sprzedawcy. Internet stale się rozwija i rozwijają się także bezpłatne serwisy z bezpłatną ofertą filmową VOD, a telewizje wkrótce będą walczyć wyłącznie o starszych widzów, którzy nie korzystają z internetu.
dlatego tak jest że w telewizji zrobił sie syf jest wiecej reklam niż programu ludzie już maja dosc nie da sie ogladac telewizji reklamy ja zabiły komercia
czy portal moze zamowic analize trendow w reklamach/spotach tivi
jakie trendy sie pojawiaja,jaka jest dynamika,i z czym trendy koreluja
/kreatywnosc firmy-nasladownictwo,plagiat- brak mozgu u tworcy/,
i jak to sie ma do odbioru / skuteczny przekaz,wywolujacy agresje,
wstret do reklam/ i inne.
moze na poczatek okres 2011 r /swiezo w pamieci,he,he/,