Badania2012-01-17
3

Internet negatywnie wpływa na popularność innych mediów

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

W internecie obejrzę mecz, którego nie obejrzę w TV, albo film jeszcze zanim trafi do polskich kin, a który grany jest od jakiegoś czasu w kinach w USA. W internecie mogę sobie spokojnie odsłuchać całej płyty czy obejrzeć teledyski danego wykonawcy lub składanki dance-pop bez proszenia o łaskę sprzedawcy. Internet stale się rozwija i rozwijają się także bezpłatne serwisy z bezpłatną ofertą filmową VOD, a telewizje wkrótce będą walczyć wyłącznie o starszych widzów, którzy nie korzystają z internetu.

Tomik2012-01-17 16:20
00

dlatego tak jest że w telewizji zrobił sie syf jest wiecej reklam niż programu ludzie już maja dosc nie da sie ogladac telewizji reklamy ja zabiły komercia

oro2012-01-17 22:58
00

czy portal moze zamowic analize trendow w reklamach/spotach tivi
jakie trendy sie pojawiaja,jaka jest dynamika,i z czym trendy koreluja
/kreatywnosc firmy-nasladownictwo,plagiat- brak mozgu u tworcy/,
i jak to sie ma do odbioru / skuteczny przekaz,wywolujacy agresje,
wstret do reklam/ i inne.
moze na poczatek okres 2011 r /swiezo w pamieci,he,he/,

olo2012-01-20 11:09
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas