Technologie2021-07-12
5

Orange i Toya z najszybszym internetem w pomiarach Pro Speed Test

KOMENTARZE (5)

WASZE KOMENTARZE

Jestem bardzo dziekaw na czym dokładnie polegają te pomiary.

Jestem klientem biznesowym Orange Polska S.A. od roku (miejscowość Wschowa). Cóż... firma ewidentnie nie radzi sobie ze świadczeniem usług. Nawet w słoneczne dni Internet działa w taki sposób, że przypominają mi się czasy początków Internetu w Polsce (kto przeżył, ten wie ;-)).
Bardzo często zdarza mi się przełączać na Internet mobilny, bo na Internecie domowym od Orange Polska S.A. po prostu nie da się pracować. W trakcie ostatniego roku współpracy udało mi się już wymieniać liveboxa, pisać kilka reklamacji, a nawet doszło do wezwania do prawidłowego świadczenia usług.

Tak poza tematem prędkości Intenetu, ale co ciekawe, to dopiero ostatnia metoda spowodowała, że obsługa klienta (centrala) raczyła poważnie zająć się przesyłanymi reklamacjami. Myślę, że gdyby nie zaangażowanie i kawał niezłej robory dziewczyn u nas w punkcie, tutaj we Wschowie, to przynajmniej już ze dwa razy dochodziłbym zerwania umowy z wyłącznej winy Orange Polska S.A. z tytułu nieświadczenia usług odpowiedniej jakości.

Stąd bardzo chętnie dowiem się coś więcej. Praktyka pokazuje, że do Internetu Orange Polska S.A. można mieć naprawdę wiele zastrzeżeń.

Pozdrawiam,
Krystian

Krystian2021-07-12 07:31
00

Jestem bardzo dziekaw na czym dokładnie polegają te pomiary.

Jestem klientem biznesowym Orange Polska S.A. od roku (miejscowość Wschowa). Cóż... firma ewidentnie nie radzi sobie ze świadczeniem usług. Nawet w słoneczne dni Internet działa w taki sposób, że przypominają mi się czasy początków Internetu w Polsce (kto przeżył, ten wie ).
Bardzo często zdarza mi się przełączać na Internet mobilny, bo na Internecie domowym od Orange Polska S.A. po prostu nie da się pracować. W trakcie ostatniego roku współpracy udało mi się już wymieniać liveboxa, pisać kilka reklamacji, a nawet doszło do wezwania do prawidłowego świadczenia usług.

Tak poza tematem prędkości Intenetu, ale co ciekawe, to dopiero ostatnia metoda spowodowała, że obsługa klienta (centrala) raczyła poważnie zająć się przesyłanymi reklamacjami. Myślę, że gdyby nie zaangażowanie i kawał niezłej robory dziewczyn u nas w punkcie, tutaj we Wschowie, to przynajmniej już ze dwa razy dochodziłbym zerwania umowy z wyłącznej winy Orange Polska S.A. z tytułu nieświadczenia usług odpowiedniej jakości.

Stąd bardzo chętnie dowiem się coś więcej. Praktyka pokazuje, że do Internetu Orange Polska S.A. można mieć naprawdę wiele zastrzeżeń.

Pozdrawiam,
Krystian


Jako ciekawostkę napiszę, że dużo zależy od lokalizacji. Ja mam VDSL od Orange (inaczej pisząc średniowieczną Neostradę 80) i pracuję zdalnie na tym łączu od ponad roku. W tym czasie zdarzyło mi się nie mieć stabilnego połączenia 2 razy (za każdym razem pomógł restart prądowy) a pracuję na całym etacie odbierając połączenia przychodzące.

Jurek_sh2021-07-13 07:50
00

od lat korzystam z toya i nie mam na co narzekać, chyba najlepszy mój wybór!

mark 2021-07-13 12:57
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas