Reklama2018-09-16
7

Braciak jako Napoleon odwrócił negatywny trend wizerunkowy Carrefoura, ale nie pasuje do promocji zdrowej żywności

KOMENTARZE (7)

WASZE KOMENTARZE

Pani Dorocie Wellman kończy się niedługo umowa z pewną siecią komórkową, chętnie bym ją widział w reklamie zdrowej żywności pewnej francuskiej sieci.

To ino ja 2018-09-15 13:23
00

Proszę Cię, nic nie wspominaj o tej babie...

Tup2018-09-15 15:15
00

po krytyce Doroty Wellman za opinie nt polskiej młodzieży jednocześnie promując młodzieżową sieć w reklamie z tańczącymi sowami i bieganiem po piasku wyszło śmiesznie. Teraz widać sieć mądrze zmieniła reklamy i próbuje ocieplać Wellman, dziennikarka ma jednak duży negatywny "elektorat" zwłaszcza wśród młodych osób, którzy wyczuli hipokryzję gwiazdy, więc będzie ciężko. Sytuację poprawiły by według mnie jakieś przeprosimy dziennikarki

Pani Dorocie Wellman kończy się niedługo umowa z pewną siecią komórkową, chętnie bym ją widział w reklamie zdrowej żywności pewnej francuskiej sieci.

edi2018-09-16 15:52
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas