Internet2016-04-06
8

Jak branża e-reklamowa radzi sobie z opóźnieniem wyników nowego badania polskiego internetu (opinie)

KOMENTARZE (8)

WASZE KOMENTARZE

Bo z badań wynika, że w reklamach najciekawszy jest przycisk ZAMKNIJ, a w filmikach połowa ludzi jak widzi reklamę to rezygnuje z oglądania, a druga połowa otwiera inną zakładkę, coś tam poczyta i wraca do filmiku jak się reklamy skończą.

pavv2016-04-06 08:15
00

Puenta taka, że badania są niepotrzebne, rozgonić PBI, wyinstalować skrypty - będą strony szybciej się łądować

ja2016-04-06 10:10
00

Planowanie mimo braku badań nie jest kłopotem bo i tak liczy się kick.

uokik2016-04-06 10:14
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas