Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Polakom do 20. roku życia zdarza się kupować produkty polecane w social mediach
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Zdarza się? Te ciołki łykają socialmediową reklamę znacznie lepiej niż dziadersy telewizyjną.
Niestety tzw. influencerzy są w stanie zareklamować/wypromować każde badziewie za kasę czy gratisy.
Nic dziwnego, że zawód influencer w ostatnim rankingu cieszył się mniejszą wiarygodnością/poważaniem niż nawet politycy (miejsce nr 2 od końca).