Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Jak marki angażują na „polskim” Facebooku (raport z listopada)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Ale sposób prezentacji do d....y. Dramat, szkoda, bo może jest to ciekawe opracowanie.
Ad slajd 3.
- Wrzucanie 20 postów w 4 godziny
- Łamanie regulaminu FB poprzez przeprowadzanie konkursów z wykorzystaniem komentarzy
To tak na szybko po analizie wspomnianego fanpage.
Czy tego mają uczyć się od nich content marketerzy?