Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Jak nowe kanały komunikacji przekładają się na codzienną pracę agencji i marketerów?
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
ale brzydal - mógłby umyć włosy i zrzucić parę kilogramów
"Telewizja, prasa i tradycyjne media powoli aczkolwiek systematycznie odchodzą do lamusa i tracą na znaczeniu." Te teksty domy mediowe powielaja od ponad 5 lat, co nie przeszkadza im lokować 50% budżetów w TV. Czy odchodzeniem do lamusa charakteryzuje się konsumpcja TV, niespadająca (w wymiarze średniej liczby minut ogladanej dziennie) od lat? Nalezy tylko mieć nadzieję, że domom mediowym nie uda się skanalizować strumienia kasy płynącej do nowych mediów i dojenia ich przez pobieranie 30% kick-backów.
ale brzydal - mógłby umyć włosy i zrzucic parę kilogramów tłuscioszek