Opinie2011-07-25
3

Jak nowe kanały komunikacji przekładają się na codzienną pracę agencji i marketerów?

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

ale brzydal - mógłby umyć włosy i zrzucić parę kilogramów

maciek2011-07-25 14:31
00

"Telewizja, prasa i tradycyjne media powoli aczkolwiek systematycznie odchodzą do lamusa i tracą na znaczeniu." Te teksty domy mediowe powielaja od ponad 5 lat, co nie przeszkadza im lokować 50% budżetów w TV. Czy odchodzeniem do lamusa charakteryzuje się konsumpcja TV, niespadająca (w wymiarze średniej liczby minut ogladanej dziennie) od lat? Nalezy tylko mieć nadzieję, że domom mediowym nie uda się skanalizować strumienia kasy płynącej do nowych mediów i dojenia ich przez pobieranie 30% kick-backów.

Pius2011-07-25 14:57
00

ale brzydal - mógłby umyć włosy i zrzucic parę kilogramów tłuscioszek

onanek2011-07-25 15:10
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas